5 Mayıs 2010 Çarşamba

bok blog

ben çok sinirliyim !!! ya bizim bloğumuz çok çirkin, herkes neler ekliyo, rengarenk blogları milletin bi de şuna bak. bok gibi book....hiçbi albenisi yok. ben bu konuda beceriksizim evet kabul ediyorum. insan böyle hoşlukları sevgilisinden bekliyo ama adam ayı ! Odun ya bildiğin kereste. az önce bi blog okuyodum baktım böyle nereden girdiğini o an ne okuduğunu falan gösteriyo, benim neyim eksik kendi işimi kendim görürüm dedim, ekledim. sonra bi baktım Rio De Janiero, Brazil arrived from google.com reading Bileklikler Bitti;) yazıyo bizim blogda:) Ne bilekliği ne brazili kardeşiimm :) Nasıl oldu bilmiyorum, zaten onu yapmayı bana efe göstermişti bişi eklemeyi falan, eksik göstermiş. neyi tam yaptı ki, domuzzzz. elim ayağım titredi yok babet modelleri, yok leopar desenli gözlükler bitti... moda bloğuna dönüşüveriyodum az kalsın.şöyle şeyler yazdığımı düşünsenize, ne giydim 1, ayyy ayfonla çektim fotograf kalitesi için kusura bakmayın canlar, şimdi ben bugün şunları giydim. zara ceket,mango kot, tokalarım x'ten (burda tık tık yapın denilir,reklam alır o tokayı yapan abla) çorabım penti, donum la senza, sütyen kullanmıyorum, marka veremiiciim. ayakkabılarım kenzo. koşun koşun sizde alın çok ucuz çok.



hem dalga geçiyosun hem bunları nerden biliyosun diyebilirsiniz. evet okuyorum akşama kadar. millet ne giymiş ne takmış takıştırmış bakıyorum, aslında benim dalga geçtiğim şeyde kıskançlık arayabilirsiniz. nasıl bi azimdir bu ya.takdir etmemek imkansız, sabahın bi körü ben ne giyeceğimi bulamıyorum kaldı ki giyinip süslenip fotograf çekip bi de onların markasını falan hatırlıcam. ohoooo. saçımı taramaya üşeniyorum ben ya, tepeden topluyorum kuş yuvası gibi oluyo. zaten o hallerimi koysam kimse bi daha blogu okumaz. efenin bi bildiği var demek, adam fotograf yasak ipeeekk diye boşuna çıldırmıyo.



dün bi film izledim, julie & julia... ne güzel filmdi o öyle. o an dedim ki benim bi yemek bloğum olmalı. portakal ağacından neyim eksik. (bakınız portakal ağacını bile biliyorum) Düşündüm de herşeyim eksik anasını satıyım... hatun fazla yetenekli bende yok,yığınla parası var sanırım bi seferde 2487654 çeşit yemek yapıyo o da bizde yok ( kaldı ki ben o yemekleri 1 ayda ancak yaparım), çok güzel tabakları bilmem nesi var, sunum şahane yani, bizde o da yok. öyle şahane esse'den yemek takımı kullanıcak halimiz de yok öğrenci evinde. güzel fotoğraf çekiyo, bi tek bunu becerebiliyorum sanırım. düşünce yapamadığım yemeğin fotografı olmıcağına göre yemek blogu da yok. izlediğim filmle birlikte ne hayaller kurmuştum,yemek blogum olsun, beni çok kişi okusun sonra keşfedileyim ne biliim emine beder ayşe tüter falan olayım ama nerdeeee...film bitti hayaller gitti.


kendimi pek vasıfsız hissettim be blog. ama olsun ben seni seviyorum, bi gün eminim beni de keşfeden biri çıkar, ayşe arman röportajını da yapar :) öpüldünüzz.
ipek

12 yorum:

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Biz senin blogunu böyle seviyoruz kuşumm!! Sade ve güzel. Biz sizin kaleminizi seviyoruz. Önemli olan içerik;) mucukss

sentekbizikimiz dedi ki...

saol posh, çok incesin :)

enk dedi ki...

aa ama kuser blogun sana öyle deme Ipek :)) sIk sIk guncelle yeter bize:))

sentekbizikimiz dedi ki...

enk, küssün de adam olsun, kendini yenilesin biraz, sahibi beceriksiz kendi başının çaresine baksın :)

Leah dedi ki...

Bence sade olması çok daha güzel ipek ya. Ama sizin gibi eğlenceli bi çifte siyah şablonu yakıştırmıyorum ben pek. Beyaz olsa ya da başka bi renk daha güzel olcak bence. Başka bi şeye gerek yok. :D

sentekbizikimiz dedi ki...

leah, ya evet aslında göz yoruyo ama kıskanıorum ara ara :) şu siyah şablonu da değiştirelim haklısın :)efe boku gelsın bı neler yaptırcam ona :)

Fulya Bozkurt dedi ki...

Blog temanız kapkara olsa da içerik gayet albenili.

Şahsen ben keyifle okuyorum :)

Benim takip ettiğim bloglar sürekli değişim halindedir.Kimi zaman günlüklere sararım,kimi zaman yemek bloglarına,kimi zaman elişi-hobi bloglarına,kimi zaman da senin gibi kim ne giymiş ne almış :)

Ha bu aralar makyaj blogları da buldum.Ama anacım ben makyaj yapmayı beceremeyen bir insanım hepi topu bir yeşil farım var göz rengimlen uyumlu die hep onu sürer,bir de dikkat çekmesin die parlatıcı sürer çıkarım ha bir de rimel sürüyordum o da bitti :D

Şunu giydim bunu giydim dien bloglara bayılıyorum ama o şeyleri alacak para bende nerde :D

éLLa dedi ki...

valla yazilariniz o kadar tatli ki, tema hic gözume batmiyor :)

banu bilgi dedi ki...

bende yakın bir zamanda bundan yakındığım için biraz araştırmıştım. blogger için temalar diye aratırsan çok farklı şeyler bulabilirsin arada bir değişiklik iyi oluyor :)

sentekbizikimiz dedi ki...

fulya, senin yeşil farın beNim de siyah göz kalemim, onsuz bi hiçim yaratık gibiyim :) Makyaj bloglarını ben de hayretler içinde takip ediyorum insanlar yetenekli anacım, kıskanıyorum onları da. çok kıskanç bi hatun profili çizdim ama napiim :)

ella, sensin tatlı bi kere :)

banu bilgi, ya şekerim buluyorum da elime yüzüme bulaşıyo işte, efe ilgilensin beceremiyorum.

ÇitLemBik dedi ki...

ayşe arman deme, çok pis gıcık oluyorum o kadına ben ya :) ayrıca bende izledim aynı şeyleri bende hissetmiştim hahaha demek her genç kızın başına gelir durumu :p

sentekbizikimiz dedi ki...

annem de izlemiş ve o da blog açmayı düşünmüş, düşün ki onun bile başına gelmiş, bizim çok normal yani, zaten hitap ettiğimiz bir kitle var :p

sevdiceklerimiz