17 Temmuz 2010 Cumartesi

çikolatalı muffinim, ballı sütüm, elmalı tartım, bi tanecik blogum O_O



SEVGİLİ BLOG
Biliyorum ben çok terbiyesiz, vefasız, insanlıktan nasibini almamış bi insanım. kışın sana içimi döktüm, her türlü kahrımı, nazımı, kaprisimi, şımarıklığımı çektin.Bu seni kullandığım anlamına gelmesin nolur iyiliğinin farkındayım, bu da iyi bişiy ama yazamadım işte uzun zamandır. aslında yazmadıysam ilgilenmedim sanma, hergün baktım neler olup bitiyo diye ama yazmak gelmedi içimden. sana da oluyodur arada. anlarsın dimi beni ? anlarsın anlarsın...^^ Hadi dertleşelim kadın kadına da barışalım, en iyi dostum sensin bebeğim :)
blogkalpipek :)

hemen başlıyorum neler oluyo bitiyo hayatımda/ hayatımızda...

* ben izmirdeyim, efe balıkesirde...izmir bok gibi cancaazım, bi sıcak bi sıcak sorma. bu insanlar yazın neyini sever anlayamadım bu yaz da. çok düşündüm her yaz yaptığım gibi, tek iyi bişi bulamadım.Çöl anasını satıım çöööl. sıcakların taaa a.q.

* izmire geleli gece 12' de uyur, 7:30' da uyanır oldum, içimdeki ebru şallı ortaya çıktı memlekete gelince. yediğine içtiğine dikkat etmeler, spor yapmalar gırla...hey yavrum heyy...ulan 2 kaşık nutella yiyorum diye bi ağlamadığım kalıyo, ceza veriyorum kendime 3.kata kadar 20 kez in çık. hala fit değilim o ayrı, bikini giyince ayvam yerinde maaşaaallh. ayakta sorun yok, bende oturmamaya gayret ediyorum, ya da direk yatıyorum malak gibi.

* ben kabak lifi kesesi almıştım ya hani blogcan, dostum o mucizeymiş yaa. yediklerim içtiklerim mi, o sürdüğüm bok kokulu yağlar mı, spor mu ne tesir etti bilemicem de şahaneyim walla. bikini giydikten sonra ayna karşısında geçirdiğim zamanı güneşlenmek için geçirseydim eda taşpınar gibi zombi olabilirdim.yok yok iyi yapmışım o ne be öyle, götümün ikoncanı.

*herkes DIY yapıyo ya hani, bende bu yaz boş durmiim, bişiler kesiyim biçiyim dedim. elimi neye attıysam bok ettim be blog. kayık yaka tshirt yapıım dedim memelerim çıktı ortaya resmen fazla kesmişim, saç bandı yaptım kafamın yarısında kaldı kurdela diktim uzasın diye dikememişim yolda önüme düştü, eskimiş bi kotom vardı kesip şort yapıım dedim, tanga oldu. anladım ki yetenek namına bişi yok bende. ben nasıl kadınım blog? benden anne olur mu sence ?

*bizim bahçeye bişiler dikmiş annemler,sebze meyve,ot mot işte. sabah kalkar kalkmaz gidip salatalık domates seviyorum, bi de konuşuyorum onlarla. allahım ben nasıl bi insana dönüştüm, benden anne olur mu diyodum ya olurr lann benden iyisini mi bulucak, öpsün de başına koysun. bebeğime organik sebze-meyve yediricem daha nolsun.

* geçen gün yaptığım salaklığı duyunca gülme nolur blog, bari bunu sen yapma üzülürüm. babamın ofise
gittim, benle ilgilenen yok, bende efeye o yanımda değilken hep bişiler yazarım, deftere böyle kelebekli, börtülü böcekli şeyler yapıştırırm falan.(0-6 yaş ) kimse beni sallamayınca çıkardım yazıyorum, ahh sevgilim sen olsaydın da kimse yerini tutmuyo da bilmem ne. buraya kadar bişi yok, babam işlerini bitirdi anladı ki ben patlıyorum hadi gidelim eve dedi. geldik, üstüne bi güzel uyku çektik, ertesi gün öğlen oldu,birr baktım defter yok...babamda o gün işe biraz geç gitti, bütün ofistekiler okuyup okuyup sıçmadılarsa bende ipek değilim blog. zaten ipek değil malsın dedğini duyar gibiyim, haklısın kanks napiim ?( bi kızla tanıştım parkta bana kanks diyo sürekli, çok renkli bi şahsiyet bi ara yazıcam şimdi yazardım da terim götümden çıkıyo yavrum yaa, barıştık ama dimii ? Kesmedi ipek devam et dersen yazarım bi ara, kavuşmamıza sevindim bayaa haa, özlemişim seni...yine yazıcam, öper koklarım seni.)

not: Bizim şu izleyici sayısı bi 287 oluyo , bi 286. nasıl gıcık oluyorum nasıl bi bilsenn. onu bi sabitlessen be
hacı ^^
( yazmaya başlamadan öce 286ydı, yine olmuş 287, biri dalga mı geçiyo ki ?)



13 yorum:

banu bilgi dedi ki...

bu kadar uzun aralar verme canım.ara ara bir satır bile bir şeyler yaz.gözlerim yollarda kaldı.
öpüldün :)

sentekbizikimiz dedi ki...

ahh banucumm, seni görünce bi an mailleştiğimizi hatırladım,kusura bakma canikomm inan tamamen çıktı aklımdan. ama artık unutmicam,sen yaz son gelişmeleri :) Öpüyorum çok.

Adsız dedi ki...

formspringinize de göz atsanız arada:(

sentekbizikimiz dedi ki...

kapatmıştık aylar önce, tekrar can sıkıntısından neler sormuşlar diye bakındım geçen gün, yine kapıcaktım unuttum :) fazlasıyla sıkıcı O_o

YeMeK vAkTi dedi ki...

ben 289 oldum onu bilir onu söylerim:))

sentekbizikimiz dedi ki...

hoşgeldin aylin, bizde sende 298 olduk ^^ :)

Adsız dedi ki...

o zaman burdan cevaplayın pls, doğum tarihlerinizi sormustum :)

sentekbizikimiz dedi ki...

cevapladım sevgili adsız formspring de:) Sor öğrenmek istediğin başka bişi varsa, kimse sormuyo zaten boynum bükük kaldı :)

Juli dedi ki...

izmir öyle sıcak ki.. sıcaktanda uyunmuyor artık. :(

sentekbizikimiz dedi ki...

ahh merve sormaa, geberiyorum...
düşün ki biz bi de bugun efeyle dogal yasam parkına gittik, kafamıza sıçıım :)

Juli dedi ki...

bırak yaşam parkına gitmeyi ben bu sıcakta sokağa bile çıkamıyorum.. ay bu sıcakta hiç iyi bi fikir değil ya :D

sentekbizikimiz dedi ki...

normal olan sensin tatlım :)

LoLLa dedi ki...

heeeeyt beaaa izmirliyiz biz ebru salli'dan da daha guzeliz ;)

sevdiceklerimiz