28 Mayıs 2011 Cumartesi

tintin ailesi

Efeyle İpek sıcak ve mutlu yuvalarında oturmakta,ipek sıkıntıdan patlarken,onun odun sevgilisi bu durumdan bihaber roland garrosu izlemektedir. ipek sağa döner olmaz,sola döner olmaz,esnerken yanlışlıkla elini efenin gözüne sokar olmaz,of der olmaz poff der olmaz,efe sevdiceğini anlamaz.



ipek : sevgilimm,biliyo musun,benim dedemin adı hayrettindi,kardeşi nurettin,abisi de bahattin.
efe : iyiymiş.
ipek : anneminde babası fahrettin,kardeşleri selattin ve kemalettin.
efe : e yuhh ya,yapılır mı lann bu ?
ipek : o zamanlar modaymış sevgilim, iyi ki o zaman doğmamışsın düşünsene adının sıracettin olduğunu.kabuss.
efe: yok sana demedim ipek ya,sıracettin kimin amcasıydı.(dinliyo gözükücek ya,bok herif)
ipek: (ipek azimlidir,ağız tadıyla bişi izletmicektir efeye) amca demişken efecim,amcamın eşinin de babası necmettin kardeşi de sebahattin'mişş.onlar 3'e tamamlayamamışlar,ahaahahaahaahahhaa(çok şiddetli güldüm burda,nedeni yok,sinir bozukluğu sanırsam)
efe: sokucam ipek tintinlere ya,bi sus ya bi sus.al izlemiyorum,rahatladın mı?anlatınca rahatlıcaksan,dinliyorum hadi,devam et.
ipek: yok bitti bizim ailedeki tintinler,sizde var mı acaba sonun tin'le bitenler ?



Efe sadece susar ama öyle bi bakar ki ipek altına sıçar,e zaten erkek dediğin de böyle olur bakışıyla kadını darmaduman eder. olmadım lan olmadım,ondan mı korkucam?pabucumun maçosu:)


Öpüldünüz

3 yorum:

acı mutluluktur dedi ki...

ipeeeeğğğk ben geldim ben artık bloga yazmaya basladım beni hatırladın mı kız :D ?

Adsız dedi ki...

Blogunuuzu gecen gun tesadufen buldum ve anlatis tarziniza bayildim, artik yazmiyosnz sanrim, ama sunu merak ediyorum ewlendinizz mi ayrildinizmii??

sentekbizikimiz dedi ki...

teşekkür ederiz. evet yazamadık bayaadır ama tekrar sazı elime almayı düşünüyorum.özledim çok.

bu arada ne evlendik ne ayrıldık,durum stabil :)

sevdiceklerimiz