7 Ocak 2012 Cumartesi

KIŞ UYKUSUNDAKİ AYI !


efe : ipek. tam tamına 2 gündür sevişmiyoruz.

ipek : bu mudur yani ? derdin bu mu efe ? ben burda neler çekiyorum senin sorun ettiğin şeye bak yaa. bi kadın normalde 1000-1500 kalori alırken ben taş çatlasa 500 kalori alıyorum,300'ü zaten sporla gidiyo, 200'ü de dır dır yaparken gidiyodur. ipek naapsın söyle naapsın? Nasıl sevişsin, bi sevişme 250 kalori zaten, hesapladık bak var mı kalori, söyle var mı?

efe : yok.

ipek : 5 dakika önce meyveli yogurt yedim var ama sanki biraz enerjim, hadi sevişelim. bokunu çıkarmak yok ama. şşş,kime diyorumm ?

efe : biz uyuduk ipekcim, iyi geceler dileriz sana.

ipek : uyanın ya, kalksanızaaa ( bu cümleyi kurdum ya inanamıyorum kendime:)

efe : kış uykusundayız biz rejimin bitene kadar. dukana kafam girsin. saygılar.


bühüüüühhüüüüühhühhüüü !


Hiç yorum yok:

sevdiceklerimiz