17 Ekim 2009 Cumartesi

KARABASAN






ipek kişisine gece basanlar basmış, karabasan ipeğin üstüne çıkmış, ipek götünün korkusundan ölmek üzereyken dua okumayı akıl etmiş, karabasanı püskürtmeyi başarmıştır.
sabah efeyle konuşurken efe bi ara ne işi var ulan elin herifinin üstünde diye trip yapmış sonra sevdiceğinin çok korktuğunu görüp onu sakinleştirmek için herzamanki gibi şebeklikler yapmıştır.


film izlerken ipeğe efesinden mesaj gelir.



EFE: merhaba,ben karabasan, sıradaki şarkıyı size armağan ediyorum. KARABASMA iz olur güzellerden az olur.


İPEK: niye gülüyosun ya ben gülüyomuyum?korktum diyorum anlamıyosun. acaba ayetel kürsü okuyup uyusam da gelir mi? kürsü mü kürsi mi bu arada ya?


EFE: kürsü oku sen:=) karabasanımızı ödülünü almak üzere ayetel kürsüye davet ediyoruz.tööbe estagfurullah sen bizi affet alllahım.aminn.


İPEK: efe kızıyorum ama ya, dalga geçilcek bişi yok, sen yanımdayken bile üstüme çıktı diyorum. sen götünde pireler uçuşa uçuşa uyu,yaa uff ya! yine gelirse naapcam ben?ühühhüh


EFE: yok aşkım gelmez, gelirse de elemterefiş kem götlere şiş de, gider.ya da banu alkan taklidi yap koşarak uzaklaşır, hiç olmadı concon ol resmen tiksinir bi daha gelmez bence.


İPEK: nasıl da yardımcı oldun, küstüm işte konuşmıcam. tercihimi karabasandan yana kullanıyorum, o bile daha çok seviyo beni, istemediğim anda bi dua okuyorum gidiyo. sana da böyle bi sistem kurucam, bekle sen bekleeee !!!







10 yorum:

Adsız dedi ki...

geldi mi gerçekten :D

Adsız dedi ki...

Nasıl bsey bu acaba karabasan-.-

LoLLa dedi ki...

:))))))))))
kiyamammm yaaa :)))
İpek'im tikkat et aman diim yaw :/ :)

VodviL dedi ki...

karabasan mıydı bilmiyorumda bana da olmuştu bir kaç gece üst üste, uff korkunç birşey be, dalga geçme efe bu konuda herkes hassas xD

meltem dedi ki...

ben ne zaman karabasan görsem çığlık çığlığa bağırırım bağırırım ama hiç sesim çıkmaz rüyada
ondan sonra da tüm gücümü toplayım can havliylen öküz gibi böğürürümm yandım allah bütün ev ayağa kalkar ne oluyor diye:):)

efe nin :kara basma kayarsına çok güldüm

Adsız dedi ki...

Sevgilimin eskişehirde olması sebebiyle beraberken yaptığınız muhabbetleri kıskanıyorum !! :(((
ben istanbuldan oraya gitmek için havada takla atıcam nerdeyse :'(((
efe ve ipek kendinize gelin nan dövücem sizi :D

Unknown dedi ki...

karabasan diye bir şeyyy yok sadece sizin psikolojik olarak yaptıgınız bir şey banada oldu herkesde olabilir.. dua filan okumadım... hatta oh dedim hareket edemiyorum en iyisi düsünim diyip dalmış ve uyumusumdur kac kere... sizi panik yaptıran o sıra panik durumunuz...

efe dalga gecme :P
hoş ben dalga geciyorum o durumda... hahaha ama ipekle degi ...

sentekbizikimiz dedi ki...

@anonim: evet gerçekti, hemde çok fazla, geberiyorum sandım.

@ Picquait: benim karabasanım obezdi sanırım, nasıl ağır, çöktü kaldı ustume, bak korktum yine sabah sabah.tööbe töööbee

@lolla: saol canım,dikkat ederim ama karabasandan çok efeye dikkat etsem daha iyi olucak.adam kabusum oldu, o günden beri böhh dese zıplıyorum:=)

@vodvil: terbiyesiz efe hemen dalga geçer işte böyle:=)

@meltem: ben çok korktum artık ayrılmaz bi ikili olucaz her gece uğrıcak bana diye ama allahtan o geceden sonra yalan oldu. sen yine böğürmüşsün ben bi bok yapamadım.a.q böyle işin ya:=)

@muffin: gel bakalım şefkatli kollarımıza, hoş bizim ev karabasanlı kalabilirmisin bilmiyorum da bekleriz yani:=)

@tom's diner: hatta oh dedim hareket edemiyorum en iyisi düsünim diyip dalmış ve uyumusumdur kac kere.

ne rahat adamsın sen yahu :=)

Unknown dedi ki...

hayatım boyunca 14 ortalama calışmış bir adam olarak yatakta keyfimi bozmalarından nefret eden bir adamım ... ister karabasan gelsin ister en güzel hatun beni uyandırmasında ne yaparsa yapsın... (:

Adsız dedi ki...

hö :) geçmiş olsun o zaman. :D

sevdiceklerimiz