31 Ekim 2009 Cumartesi

"arap saçı çorap başı"


Uzun zamandır buradayız, sıkılmadık ama değişik yerler görme, gezme özlemi içerisindeydik. İstanbul'a gitme kararı aldık ve ilk trenle yola koyulduk. Plan basitti. İstanbulda Timurlara gidecek, onlarda birkaç gün kalcak, gezecek, eğlenecek, alışveriş yapacaktık. Biraz kafa dağıttıktan sonra da eskişehirdeki hayatımıza geri dönecektik. Bu kadar basit... ama ikimiz de nerden bilebilirdik bu yolculuğun başımıza ne işler açacağını..
Cuma akşamı apar topar gittik, timur bizi haydarpaşadan aldı, Eve gelirken 2 büyük boy pizza aldık, biri anca ipeğe, diğeri de timurla bana yeterdi zaten (: şaka şaka, hep beraber yedik o 2 büyük boy pizzayı. sonra hemen devrilip yattık... başka bir yerde başka bir havada, başka bir yatakdaydık. gözlerimizin içine bakıp gülümsüyorduk. seviyoruz böyle gezmeleri, başka yerlerde uyanmaları... bu arada yatmadan önce de karar aldık, akşam dışarı eğlenmeye gidecek, iyice bir dağıtacaktık...
Sabah güzel bir güne uyandık, harika ve uzunca bir kahvaltı yaptık. sonra timur işleri olduğunu söyleyip çıktı..biz evde biraz oyalandık, zira oyalanmamız ipek hanımın hazırlanma sürecinden ibaret... bir yere gitmeden 3 saat önce hazırlığa başlar 3 saat sonra anca çıkarız evden.. Timur gideli bir saat kadar olmuştu, ben de salak tv kanalları arasınad gezinirken ipeğin rica sesini duydum.. birşey isteyecekken sesi değişir, incelir, şımarır.

-efeeeee canıııımmmm efeeemmmmm
- hıııııııııııııııııııııııı- balıııımmmm yavvruuummm
- uzatma ipek ne istiyorsun onu söyle!- tatlım bana çorap alabilir misin?
- ne çorabı yaa?
- pentinin ince ama çok seksi puanlı çorapları var, onlardan...
- puanlı mı? kaç puanlı?
- şapşallaşma efe yaa....
( o sırada ipek yırtılan eski çorabını gösteriyor bir de sıkı sıkı tembih ediyor... )
- bak bundan alacaksın böyle olsun hee tamam mı?
- öff tamam yaa tamam!!!!
nazlana sızlana çıktım dışarı bir çorapçı bulmaya, küfürün bini bir para ama bende.. seninle yola çıkanın zaten, çorabının da çorapçının da... dümdüz gidiyorum... ben böyle dümdüz giderken bir de aklıma öyle seksi çorapları niye giydiği sorusu geliyor! daha çok çıldırıyorum!!yok hayır yani ben yanındayım, kime beğendireceksin kendini be kadın! ayrıca görüyorsun burada hava soğuk, ne diye o kadar ince giyiniyorsun? zürafanın düşkünü beyaz giyer kış günü misali bizimki de kışın açılıyor yazın kapanıyor manyak mıdır nedir, zaten sinirliyim! bu kadar açılacaksın, bacaklarıan o incecik çorabı geçirip mini eteğini giyeceksin, ne için yani. ben o bacakları zaten görüp elliyorum, her ayrıntısını biliyorum. hayır kime ne sergileyeceksin? giyme lan hiç giyme! çıplak git! tövbe tövbe!!! bir sigara yakıyorum, içli içli çekerken birde aklıma akşam yatarken ki hali gelmesin mi! çıldırdım sinirden deliye döndüm! hırsımdan ağlayacaktım.hanımefendi gece yatarken de kat kat giyinir, ayağına iki kalın çorap çeker, içliğini giyer atletini giyer bilmem ne bokunu giyer utanmasa mantoyla yatacak! hayır dışarıda soyunuyorsun, yatakda en soynulması gereken yerde eskimolar gibi giyiniyorsun! anlam veremiyorum ki! çıldırmamak içten değil yemin ederim!
o sıra buldum bi çorapçı tezgahtar kıza tarif ettim şöyle böyle filan diye o da sapıkmışım gözüyle baktı bana sanırım ya da bana öyle geldi yok hayır eskiden annemde yollardı çorap almaya beni ama o zaman bu çoraplar böyle seksi değildi kidüz bilmem kaç numara çoraplardı.şimdi böyle seksi çorabı anneme alıyorum desem yemezler yani. kız salak salak suratıma bakıp gülümsüyor bir yandan diğer yandan ipeğin o halleri. çıldırdım iyice. son darbe çorapcı kızdan geldi ama..bu da kartımız belki başka çorap lazım olur diye tutuşturdu elime. arkasına da cep numarasını yazmış.. ipek bunu duysa ya da görse var ya keser beni!

şimdi okusun çorap almaya giderken ve çorapçıda başımdan geçenleri de bir daha beni çorapcıya filan yollamasın, yollasa da gitmem zaten.. sinirlendim yine.. hadi çav bella..

9 yorum:

Adsız dedi ki...

selam bi arkadasin blogunda rasladim ve yazilariniz cok hosuma gitti ama ben oyle sanssizimki ben takip etmeye basladiktan sonra siz yazmayi kestiniz lutfen daha sik yazik yaa cok hosuma gidiyo.:) bu arada ben ipek in yerinde olsaydim basinin etini yerdim senin genelde sevgilime yapiyorum gerci burda sizin sucunuz yok ama yine kiskanclik iste insan kendini engelleyemiyor...

sentekbizikimiz dedi ki...

sevgili adsız;
öncelikle fazlasıyla teşekkür ederiz,pek şekersin:=) yazma işine gelince yaram çok derin. ahh ahh. aslında ben sıksam günde 5 kez falan yazarım, yani düşün öyle bi çeneye sahibim. içimi dökmeyi efeyi anlatmayı çok istiyorum ama gel gör sevgilim çok uyuşuk ve o yazmadıkça ben sinir oluyorum. çekiyorum elimi eteğimi. dün konuştuk gerçi daha sık yazalım diye. ben sözümü tutarım da efecan dürtmeden bi bok yapmıyo:=)yerim yine de onu. ayy kanım kaynadı:=) bi öpiim de geliyim. seni de öptüm, möööççkk

ipek

Adsız dedi ki...

bide senin 3 saatte hazirlandigindan dert yaniyor :) elinin altindaki klavyeye iki dokunsa senin yazmanada engel olmaz benide madur birakmaz demi ama :) bu bencillik niye ama yaa :( bak siz yazin ben sizin sabit aboneniz oldum..Allah sizi ayirmasin umarim hep mutlu olursunuz...sevgiler bende seni öptum ipek"cim..:)

Adsız dedi ki...

uahuahhau,çok seviyorum bu blogu :) sizi de. :D

sentekbizikimiz dedi ki...

@esra: saol şekerim bizde seni seviyoruz:=)

prelude for dedi ki...

Ayaklara göğüs muamelesi yapan erkeklerin varlığını öğrendiğimden beri onlara da en az göğüslerim kadar ihtimam gösteriyorum ben :))

meltem dedi ki...

ikinizide çok sefiyom
ama anacım sen de niye çorapla yatıyosun ya ahahahaa:):)

sentekbizikimiz dedi ki...

@meltem: üşüyorum meltem yaa napiim:=) bi sır daha veriyim sana, çoğu zaman patikte giyiyorum. sonra azcık ısınınca çıkarıp atıyorum galiba ,hatırlamıyorum bile .sabah yastıgımızın ustunden falan çıkıyo.tepişik tepişik yatmaktan:=) ehihihhi, çok seksiyim diğğ mi:=)

ÇitLemBik dedi ki...

o diil de ben şu çorap satan satıcı kızı anlayamadım, abi adam seksi çorap alıyosa, bunu sevgülüsüne alıyodur bariz, hemide ince ayrıntsıyla biliyosa,annatıyosa öylesine bi sevgülü diildir bu. ohannes numara vermek de nedir yahu. tez zamanda kız bulunup kellesi kesile!

sevdiceklerimiz