8 Kasım 2009 Pazar

ah funda ahh !!!!


sevgilisinin herbişiyine burnunu sokan erkeklerden tisskiniyorum resmen. kıskanılmaktan hiç hoşlanmıyorum aslında, bu duruma sinir oluyorum diyip aslında bundan garip hazlar alan kadınları da gebertesim geliyo. adam sana o eteği giyme,o ruju sürme, o arkadaşınla görüşme,oraya buraya gitme diyosa ve sende ama aşşşkımm diye 2 vızıldanıp onun dediğini yapıyosan ve içten içe de bu hoşuna gidiyosa, ZAVALLISIN. şimdi ben bunları neden kusmaya başladım pat diye tahmin etmek zor değil, konu biz değiliz, olamayız. konu bizsek zaten efe-ipek diye bi çift olmaz şu içi boklu dünyada.
benim bi arkadaşım var (funda) gerçi arkadaşmıyız ne haltız bi çözemedim. tamamen zıt karakterleriz. 2 ay kadar aynı evde kaldık. bu ablamız aslında açıköğretim okuyan ama ailesine örgün okuyorum ben diyip eskişehire kapak atmış, söylediği yalanlara kendi de inanıp dersler ödevler,tezler,hocalar boğuluyorum anne diyen bi şahsiyettir. annesi eskişehire geldiği dönemlerde sabahın bi körü benle uyanıp okula gelmişliği ve akşama kadar kantinde takılıp eve dönünce off anne çok şişti kafam demişliği bile vardır. funda gariptir, hayatı garip yaşar. sabah 8'de uyur akşam 6' da uyanır. bol miktarda sigara içer, az yemek yer, içeçek olarak kola ve birayı tercih eder, su içmez. çok ciddiyim içmez. mesela toplar saçlarını uyur, dışarı çıkacağı zaman full makyaj yapar,giyinir abidik gubidik, parfum banyosu yapar ama saçlarına asla dokunmaz,uyandığı gibi çıkar gider. bazen acaba tarz olsun diye mi öyle yandan toplayıp uyuyodu diye çok düşünüyorum. insan mı bu funda bi çözemedim. kafanızda bi funda profili oluşmuştur sanıyorum, gerçi funda anlatılmaz yaşanır. ben 2 ay yaşadım tadı damağımda kaldı:=)
bu hatunun bi sevgilisi var. 28 yaşında, işsiz, o da açıköğretim okuyan ama yalan söyleyen, uyumaya bayılan, fundadan geçinen, fundanın erkek versiyonu çok sevgili alper. ortamda 10 kişisinizdir ama alper utanmaz, aşkım para versene sigaram bitti der, funda cebine harçlığını koyar, alper bişi görür beğenir funda alır, alper ailesinin yanına gidicektir funda biletini alır falan filan işte. böyle bi ilişkileri var. bu onların sorunu umrumda değil. ama alper tüm ezikliklerine rağmen hakimiyet kurma derdinde. korkunç kıskanç, az önce sözünü ettiğim erkek tipi ve funda da malesef bundan hoşlanan kadın tarafı.
dün kapıyı bi açtım funda bitmiş halde. kız ağlamaktan şişmiş, oturmuş buz gibi havada saatlerce,sonra bize gelmeyi akıl etmiş. kendi evine gitmiyo o mal orda diye ya, neyse. noldu dedik, başladı anlatmaya. fundaya mont alıcaklarmış, funda bişiler giymiş olmamış. bu alper dallaması bi açmış ağzını odun gibisin, bişi yakışmıyo, bakımsızsın, zaten yanımada yakışmıyosun,yolda bile insanlar bi sana bakıyo bi bana diye. hatta senle beraberim diye bana acıyolar demiş. bak sen ya, göte bak. bunları söyleyen insanda fundanın her bokuna karışan, bakkaldan bile kıskanan insan.2 gün önce de sucuyu kıskanmış, o heriften su almak yok diye esmiş gürlemiş. ulan madem beğenmiyosun hatunu niye berabersin, hadi berabersin, ondan geçiniyosun bari huzur verde kız rahat rahat yaşasın. göt seni. ayy feci kızdım bak yine. bu malın senin saçların niye düz bak ipeğinkine nasıl gür kıvırcık diyip kızın 2 tel saçına perma yaptırıp o 2 teli de yaktırmışlığı bile var. efe o günden beri pek sever alperi:=) neyse yine dağıldı konu. bu kızcaaaz ağladı sızladı bütün gece, biz efeyle neler yaptık iyi hissetsin diye, istediğin kadar kalabilirsin bizde bile dedik,mor çatıyız sanki a.q. acıdık açıkcası bizde çok çaresiz görünüyodu, kadınlık gururu feci kırılmıştı. yorgundu , yattık uyuduk. sabah bi uyandık funda yok. alper sabaha karşı içmiş içmiş aramış, bi de çiçek almış çıkmış gelmiş bize. efeyle ipekte uyusun fosur fosur. neler olmuş neler. bi aradım ağzı kulaklarında bizim hatunun, çok romantikmişte, alper söz vermişte, özür dilemişte bıdı bıdı. sevindim dedim ama kudurdum resmen kudurdummmm, bütün gün konuştum durdum, efe o kadar daraldı ki bende size anlatmaya karar verdim. ohh rahatladım azcık, katil eder bu kadın milleti adamı katil (!)
İPEK

9 yorum:

prelude for dedi ki...

:) Aslında sorun Funda'da değil ki. Yani tamam onda da bir miktar var ama; onunki sevgi açlığından. Diğer öküzün davranışları ise Funda'yı şağılayıp kendini yücelterek kadını kendine bağımlı hale getirme isteğindendir. Var böyle erkekler. Eh; bundan hoşlanan kadınlar da var. Funda göremez ama bunu. Siz görüp anlatsanız da size de inanmaz. Ona gerçekleri anlatacak birine değil, dinleyecek birine ihtiyacı var...

içimdeki yolculuk dedi ki...

bu değişik bir funda tipiymiş:))
vay beaa birde ortalıkda erkeğim diye geçiniyor öylemi?? vala funda aptallığına doymasın ne diyim öyle bir erkekten ne köy olur nede kasaba

Alphan Tüfekçi dedi ki...

funda mesela ayrılsa bu erkek arkadaşından yine barışır, ayrılsa yine barışır, sonra ayrılır tamam der artık yeter, sonra bi bakarsın yine arıza birini bulmuş, bu tip insanlara arıza sevici denir, kendi haline bırakınız, oda sıcaklığında mutludurlar :D

sentekbizikimiz dedi ki...

bütün gün aradım açmadı, salaklık bende ama ne diye merak ediyorum ki akıl yoksunu beyinsiz salağı:s
muhteşem sevgilisi bi cinnet anında doğrasında görsün ebesininkini.tööbee tööbee, bak dellendim yine. en iyisi ben uyuyıım,evet evet uyuyııım. öpenzi:=)

MeL jones dedi ki...

okurken ayar oldum yemın edıyorum.. öyle arkadasım olsa harbıden bende kudururdum!

sentekbizikimiz dedi ki...

@mel jones: efe hala çok abartıyosun diyo. abartırım tabii, hem sende sinir oldun bak. olunmıcak gibi değil ki. yandaş bulunca feci seviniyorum:=) muck.

ipek

meltem dedi ki...

içim daraldı valla okuyunca haddim olmayarak söylüyorum ama çok salakmış ayrıca bu tip kadınlara hiç tahammülüm yok üzgünüm..
kendini sayduramayan sevdiremeyen güvensiz bi tip bana göre
kusura bakma ipek ileri mi gittim bilmem ama deli eder böylesi insanı beeeee!!

nilgün dedi ki...

bu tarz ilişkileri çok gördüm ben de maalesef..Arızasever lafını çok sevdim aynen katılıyorum..Sevgi açlığından böyle insan kılığına girmiş danalara bağlanabiliyorlar..Yanlız kalma korkusundan belki de hep affediliyor..Bir süre sonra kendini gerçekten değersiz ve çirkin hissetmeye başlayıp bana bundan başkası bakmaz falan durumuna getiriyorlar insanı..Halbuki yaşayan her canlı çok özel..Umarım bir an önce aklı başına gelir..

sentekbizikimiz dedi ki...

@meltem: yürü bee meltemm, hiç ileri gider misin konuş tabii:=) muck

@nilgün: yok şekerim yok aklı başına gelmez, o böyle ezildikçe mutlu olan bi tip. efe de hala mı dedikodu yapıyosun diye bık bık yapıyo tepemde:=)yaparım işte yaparım:=)) laf aramızda bayılıyorum. muck

ipek

sevdiceklerimiz