23 Kasım 2009 Pazartesi

soksa da cebimdeki akrep elimi, karakterimde sevmek var parçalasam ne yazar kendimi...




Hintli bir adam,suda çırpınan akrebi kurtarmak için parmağını uzatır,ama akrep onu sokar,hintli çabasını sürdürür akrep tekrar sokar.Onları seyreden birisi;"vazgeç bu sevdadan baksana seni sokuyor" der,Hintli şöyle cevap verir; "sokmak akrebin doğasında var,neden onun doğasında sokmak var diye ben karakterimin bir parçası olan sevmekten vazgeçeyim?"


İpekle ilişkimiz buna benziyor işte... hatta benzemiyor durum aynen budur... Kira birikmiş, faturalar var, kredi kartı borçları cabası derken ipek hanım bir internet sitesinde ayakkabılar görmüş... ayakkabılar da şöyle hemen bir iki örnek sunayım...




İşte bu gibi şeyler böyle asortik asortik... Bu başladı ağlamaya
- efeeee ben bunlardan istiyorum... efeeee... nolluurrr... lütfeeen...
- yaa ipek manyak mısın ağlama! niye ağlıyorsun! bi ayakkabı için ağlanır mı gerzek misin nesin?
- ona mı ağlıyorum ben be gerizekalı! kuş gribi oldum ona ağlıyorum!
- kuş gribi!!! oha artık ebesinin papucu!
- yeaaa domuz gribi diyeyim de dalga geç di miii.. yok yeaa......
- ah benim burnu sümüklü böcüğüm, ah benim fasülte üzerindeki ıslak pamuğum, ah benim çılgın börülcem şimdi sen kuş gribi dedin diye dalga geçmeyecek miyim sanıyorsun ağdalı tavuğum... ahahahahha
- yaaa efeee yaaaaa zaten hastayım... offfff pis uyuz domuz.. domuz gribi olursun inşallak!
- tövbe de kız ağzından yel alsın! ( bunu köylü amca ses tonuyla söylüyorum ama )
- yaa efe alalım bunlardan noluur..
- ne kadarmış?
- 20- hee iyii bişiy değilmiş alalıımm... ama 50$ kargo ücret var sadece
- yok anasının kargosu! 20$ ayakkabuya 50 dolar kargosuna vericem! yok ipekcim o kadar da uzun boylu değil...
- yaaa efe yaaaaa böhühühühhhh ( burda burnundan sümük fırladı, güldük ) (:

velhasıl kelam bu konuşma uzadı da uzadı derken yine sevdiceğim kazandı.. 2 çift ayakkabının parası benden, kargo ücreti ondan olmak kaydıyla anlaştık (: böyle işte a dostlar... soksada cebimdeki akrep elimi, karakterimde sevmek var parçalasam ne yazar kendimi...

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok tatlısınız ya.
Allah hiç bozmasın bu havanızı.
Yaşlı teyzeler edasıyla konuştum ama olsun:)

eb dedi ki...

Çok güzel bi sözmüş, ayrıca süpersiniz (:

meltem dedi ki...

güzel söz ve de doğru valla
ahahahaaa ama siz çatlaksınız
burnundan sümük mü fırladı ipeeeeeek?
ayakkabılar karizmada sümük olayı bitirmiş :)

sentekbizikimiz dedi ki...

akıyo burnum napiiiiim:=) Seksi ve sümüklü olmayı becerebilenlerdenim:=)

meltem dedi ki...

helal sana:):)

Adsız dedi ki...

Webmaster cok tesekkurler...

Selamlar SevalHatice

sevdiceklerimiz