8 Ocak 2010 Cuma

sorun anacım




http://www.formspring.me/sentekbizikimiz

benim superman sevgilimin yeni oyuncağı...
(ünlüler genelde araba falan aldıklarında yeni oyuncağım der, biz de bi yere üye olunca.garibanlık hacı naparsın:)

hani ben efeye blogumuzla ilgilenmiyosun, hiçbişi yazmıyosun,insanların yorumlarını cevaplamıyosun diye kızıyodum ya o da böyle bi hoşluk yapmış işte. sırf sizle içli dışlı olalım, siz bizi daha iyi tanıyın diye.. bak sen yalakaya:) siz sorun biz tüm samimiyetimizle cevaplayalım. eğlenceli olacağa benziyo. ne dersiniz?


hadi bakalım sorması sizden cevaplaması bizden.


7 yorum:

meltem dedi ki...

bu ne beeeeeee, anlamadım ben ama du bi bakim

sentekbizikimiz dedi ki...

yavru ceylan şöyle ki, sen bize sorular soruyosun canın ne isterse,ne merak ettiysen ( biz senin kimliğini bilmiyoruz ya da istersen bilebiliriz de) biz de cevaplıyoruz. kaç kişiyle ilişiye girdin diye bi soru gelmiş mesela:) Merak naparsın.muckk

meltem dedi ki...

tamam size çok kazık bi soru bulucam ehehehe

sentekbizikimiz dedi ki...

aaaaaaaaaahaahaaha, koptuk efeyle :) o yayınlamadığımız yoruma, şeker şey senii:)

incidestan dedi ki...

ne kadar düşünceli bir çiftsiniz yaa insanlığa bir fayda daha sorun cevaplayalım :):) bende sorcaamm

sentekbizikimiz dedi ki...

hayydii sor sorr ^O^

elif dedi ki...

ama soru cevap derken yazilari blogu ihmal etmeyim :) lutfen

sevdiceklerimiz