6 Eylül 2010 Pazartesi

intéressant


Bu aralar yine pek huysuzum blogcanım.eylülü severim halbuki ama mızmızlık yapıyorum ota boka.efe aynı gün içinde amann ipek ne ilginç bi insansın sen ya dedi. bol miktarda olunca bu ilginçsinler,durdum düşündüm. öyle miyim hakikaten ?


mesela ;


* Çöllere düşşem,susuzluktan ölsem gebersem de sürahiden su içemem. O su bana hep pis, bayaa önceden kalmış,içinde bişiler yüzmüş hissi verir.gözümün önünde damacanadan,o anda da koyulsa içemem. bu seferde sürahi pis gibi gelir. evet sanırım derdim sürahiyle.ilginç...


* Su demişken, kışın soğuklar iyice bastırdığında sipariş verdiğimiz bi sürü litrelik suyu gelir gelmez açıp koca bi bardak buzzz gibi suyu afiyetle içiyorum aksatmadan ve işin garip yani boğazımın, şişicem bak devam edersen der gibi tepki vermesinden garip bi zevk alıyorum.ilginç...


* Kedilerden it gibi korkuyorum, bu yaşıma geldim hala dışarda yemek yerken insanların yediklerini burunlarından getiriyorum.ne doyduklarını anlıyo zavallılar,ne sohbet edebiliyolar,ne de yemeğin keyfini çıkarıyolar. varsa yoksa ben ve ayy yine geldi,ayy tabağıma atlıcak,ayy ayağımın altından geçiyo,kusarım şuraya gittsiiinn diye bağırmalarım,abartıp ağlamalarım...ilginç...


* telefonumun sesi hep kapalıdır, beni arayıp da 1 kere de bulan kurban keser. ama ne hikmetse,40 yılda bir açtığım günler hep açık unuturum ve efe çok iyi bilir ki sinemada,tiyatroda,sınavlarda hep rezil olurum.çantamın içinden bi türlü çıkmak bilmez o telefon daha da rezil olurum. çalar,çalar,çalar...ilginç...


* yumurta yiyemem,karşımda birisi özellikle beyazını ısırarak yerse kusarım. yemin ederim yaparım bunu.ilginç...


* otellerdeki havlulardan midem bulanır,yatakta yatarım bişolmaz,küveti doldurur köpüp köpük keyif yaparım bişolmaz,her bokunu babamın malı gibi kullanırım bişolmaz ama havlular ahh o havlular.hep gözümün önünde hep şu sahne,şişman,kıllı,göbekli bi adam duştan yeni çıkmış ve apış arasını güzel kuruluyo o havluyla. adam duştan çıkmış naapsın demeyin, biliyorum ama dayanamıyorum işte. ilginç...


* ben uyandıktan sonra evde kim varsa uyansınlar istiyorum. bakıyorum uyanmıyolar,icabına ben bakıyorum,kahvaltı hazırlama bahanesiyle dolapların kapaklarını hızla çarpıyorum,telefonlarını gizliden çaldırıyorum,müzik açıyorum son ses...daha bi sürü şey.ama eğer ben uyuyoken birisi çıt çıkarırsa da o çarptığım dolapların kapaklarının arasına kafalarını koyup koyup çarpasım geliyo. ( nasıl bi cümledir bu ama itiraf edin hayal ettiniz) ilginç...


* Rüya içinde rüya görüyorum sürekli.hatta bazen ilginci rüyamda,bi önceki rüyamı başkasına anlatıyorum ve yorumlamasını istiyorum. inceptiona sevgiler :)


* oje konusunda da pek ilgincim.mesela o gün siyah oje sürdüm ve okulda birinin parmağında kırmızı oje gördüm diyelim ya da bi filmde bi fotografta. anında benimkinden kurtulup hemen o renkten sürmek istiyorum.benim sürdüğüm renk hep kötü geliyo, bazen en iyisi oje sürmemek diyorum,dayanamıyorum. ilginç...


* otobuse,metroya,tranvaya,vapura son anda yetişicek olsam ve koşmam gerekse, koşmuyorum,adımlarımı hızlandırıyorum ama asla koşmuyorum. derse çok geç kalmışlığım,buluşmaları kaçırdığım vardır bu yuzden ama bu konuda takıntılıyım,sanki bu küçük düşmek gözümde. ilginç...


* son bişi, bloga 4-5 gün içinde 2 kez yazdım.şaşılacak bi durum benim gibi bi uyuşuk için. ilginç...

6 yorum:

J.C dedi ki...

oysa nişan ayrıntıları daha ilginç olurdu :)

sentekbizikimiz dedi ki...

J.C ; efe sıpası yazmıyo kuzucum yaa,konsantre olmuş yazıyomus da çıkmışta bıdı bıdı...iş başa düşücek yine,ben yazarım bi ara:)öpüyorum...

tom's diner dedi ki...

bence yavru bir kedi kedi sorununu cözecektir ... bir dene derim ...
yoksa o hayat cekilmez (:

gulcinyamaninsanaldunyasi dedi ki...

çok enteresen bi kişiliksin ama kedilerden bende korkarım küçkken çok çektim onlardan ondan galiba..otel havlusu konusunda ise haklısın aslında pek hijyenli değilller..bir ara otelde çalıştığımdan mıdır nedir bilmem ama hiçbirşeylerini hijyen bulmam..

sevgiler

www.gulcinyaman.info

LoLLa dedi ki...

ahaushsguay yerim yaaaa bi git basimdan yaa eueheue offfff :)))))))))

severim İpek seniiiii yaaa foreverİpekkkkkk .)

MKumsal dedi ki...

Ama şimdi cidden ilginç. =D

Ben uyandığımda kimse uyanmasın akşama kadar yalnız kalayım isterim, mümkün olmaz. Sen aksine uyansınlar diye kapakları vuruyorsun. Ama itiraf ediyorum ben de o sahneyi hayal ettim. Çok vahşice! :D

sevdiceklerimiz