1 Eylül 2010 Çarşamba

lassie bize bir şey anlatmaya çalışıyoo


Efeye blogumuza bişiler yazarmısın sevgilimm dedim tüm sevimliliğimle, adam ilk defa hiç mıymıy yapmadan oluurrr dedi, oturdu bilgisayar başına, full konsatre yazıyodu tıkır tıkır...ben sus pus oturuyorum ki hevesi kaçmasın, malum bu anı pek yakalayamıyoruz. siz ve ben :) Neyse ki içine sıçıcak biri çıktı çok geçmeden, aradı efeyi ve acilen çağırdı...yaa bu nasıl kaderdir arkadaşım, adam yazmaz yazmaz, tam içini dökecekken yapılır mı bu ???


bakalım sevdicek neler yazmış, şimdilik bunla idare edelim belki sonra devamını yazar...


( adamın değere ,kıymete bak sen yaa, yazdığı 2 satır yazıyı bile yayınlıyorum. görende dünyaca ünlü yazar efe efendi bişi lutfetti, bi fikir beyan etti bişi yazdı sanıcak. Gıcık oldum bak şimdi ! aslında onun suçu yok ama eski yazmadığı günler geldi aklıma, cool bok ! )



gece o da uyuyamamış, sabah da zaten karga bokunu yemeden aradı. "efeeeeee çoheyçanlıyım efeeeğğğğğ" diye! o an bir duraksadım aslında, her sabah böyle mi uyanacağım evlenince acaba diye! ufaktan bir tırstım, sonra "çok tatlı ama lan" dedim geçti. velhasıl, ben de çoheyçanlıyım ipeküm dedim. "iyyyyihihiiihihih" gibi bir sevinç çığlığı duydum sanki o an tam çıkartamadım şimdi. "nerede o elbisesini kendi alan cool kadın" diye içimden geçirdim bir an. ahh ahh!




Nişanla ilgili yazıyomuşş, kıyamammm :) o değil de bişi sorucam , iyi bişi mi demiş yazdıkların da, böyle daha nişanlanmadan bi bıkkınlık bunalma mı söz konusu? Tatlı demiş, böyle mi uyanıcam demiş, nerde o cool kadın demiş, ayy bu efe ne demiş ????

6 yorum:

aysun dedi ki...

kesinlikle güzel şeyler demiş :)

Home dedi ki...

İyi demiş iyi:)
Hem tatlı vs dediğine göre yavaştan evli erkek moduna girmiş sayılır:)
Bu arada hayırlı olsun Nişanınız
Siz beni tanımıyorsunuz ben sizi tanıyorum havalarında gezen bir insanım. Öylesine bir yorum boşver:)

Syhn dedi ki...

bende sana soracaktım :)

önce muallakta kalmış havası verip iyi bir sonuca varacaktı tabii sonuca varsaydı..
:D
sanırım

CherrybLossomgirL dedi ki...

ehehe sevimli bir çiftsiniz :) mutluluklar canım!

sentekbizikimiz dedi ki...

aysun, erkekler böyle karmaşık işte,bi de biz kadınlara derler...hep bi acaba hali:) ama sen öyle diyosan öyledir :)

Home, teşekkürler tebriğin için :) Efe evet biraz o moda girdi ama arada da huysuz koca modunda:) yorumun da oylesıne degil asla.opucukler...

syhn; vardırıcam ben onu bi sonucaa,vardırıcaaam :)

CherrybLossomgirL, ne güzel şarkıdır dimi cherry blossom girl,bütün gün dinlerim artık ^^
İyi dileklerim içinde teşekkürler,öpücükler...

LoLLa dedi ki...

nisan kurdelasi gonderirsen yolarim butun saclarini haberin olsun!

eheıehduehe temeeeem gonder beklicemmm blogta :)

loy ;)

sevdiceklerimiz