17 Eylül 2009 Perşembe

ellerim tombik tombik


biz hep çok eğleniyoruz bu bi gerçek ama ben en çok dışarı çıkmadan önce eğleniyorum. ben bi türlü hazırlanamıyorum, ne giyeceğime karar veremiyorum, saçım başım bi hale şekle girmiyor.
(belimde, kıvırcık ve normal insan saçından 3 kat daha fazla saçlara sahibim de)

efe'ye 15 dakıka sonra hazırım dıyorum 1,5 saat sürüyor. bi de o arada çok rahatım, adam zaten çıldırmıs halde ben öyle bi şarkı söylüyorum ki, efe duyar duymaz kendini benden en uzak köşeye ışınlıyor:=) işte sizlerinde seveceğini tahmin ettiğim güzide şarkımız.:=)))
(sesimi kaydedip yayınlıyım mı dedim efe'ye, dalga geçti domuzz.oysa ben çok ciddiydim ühhühhhü)

Ellerim tombik tombik
Kirlenince çok komik
Kirli yuzler sevilmez
Guzelligi gorulmez
Saclarim bakim ister
Hele disler hele disler
Uzamasin tirnaklar
Kirlenmesin kulaklar
Cok kosup da terleme
Soguk sulardan icme
Sonra hasta olursun
Arayip doktor bulursun
Doktor gelir odana
Igne yapar popona

10 yorum:

sentekbizikimiz dedi ki...

efe der ki : ahh ahhh görün neler çekiyorum dostlar! yok hayır o kadar beklediğime mi yanayım, bu şarkıya katlandığıma mı yanayım, ipeğin sesine mi yanayım... hangisine sinirlensem bilemiyorum... inanır mısınız kapıda çeyrek paket sigara içiyorum o gelene kadar... yarısı sinirden yarısı beklemekten... :) ama her şeye rağmen çok tatlı yaa.. bazen o tombiş parmaklarından öpüyorum ipeemmiin... bal gibi maşallak...

aklıma gelmişken bi keresinde yine bu şarkıyı söylüyor, iğne yapar popona der demez bir cimdik poposuna, ipek hoooppp havada... çok gülmüştük.. şapşal ipek... ahahahaha :)

dodi dedi ki...

birkaç sorum olacak sizlere; istediğinizi yanıtlayın zorlama yok :) bu şarkı çocukluk şarkısı falan mı yoksa ipek mi yazdı? ipek yazdıysa eğer sizler acaba metin yazarı mısınız?(her 2nizin de yazılarınız aklıma böyle bir ihtimal getirdi) ve hatta belki de deneysel olarak böyle bir blog açmış olabileceğiniz aklıma geliyor..reveal yourself!:) bu tarz enteresan sorular ardından bir de daha özel sorularım var :) eğer bu bir deney/oyun değilse...kaç senedir berabersiniz, kaç senedir tanışıyorsunuz, kaç senedir beraber yaşıyorsunuz ve de evli misiniz?

dodi dedi ki...

bi de belirtmek isterim her iki ihtimalde de sizi izlemeye devam ediyor olacağım, yazılarınızı seviyorumm :))) Artık gurbet elde başkalarının ilişkilerini okuyup avunucam sevgilim yanımda değilken o yüzden yazılarını bekliyor olacağım. sıkça yazmanız umuduyla, sevgiler..:))

sentekbizikimiz dedi ki...

sevgili dodi

(dodi yazarken canım çukulata istedi birden, neyse ciddi olucam konuyu dağıtmıyım)

*bu şarkı çocukluk şarkısı falan mı yoksa ipek mi yazdı?
- beğendin dimii? efeye bakıyorum azıcık yüzü kızarsın diye ama tık yok. ben yazmadım ama keşke yazsaydım. bayılıyorum resmen bayılıyorum:=) kuzenime öğretirken bende ezberlemiş bulundum, o günden beri söylüyorum buyuk keyifle:=)

*ipek yazdıysa eğer sizler acaba metin yazarı mısınız?
-bu durumda metin yazarı olmuyoruz. ama inan oturup azıcık sıksam neler çıkar benden.zaman zaman çıkıyor da:=) sıkmadan:=)

*eğer bu bir deney/oyun değilse...kaç senedir berabersiniz, kaç senedir tanışıyorsunuz, kaç senedir beraber yaşıyorsunuz ve de evli misiniz?

-böyle düşünmek için haklı nedenlerin var, bi çift bu kadar eğlenemez, bu kadar iyi anlaşamaz, birbirini bu kadar sevemez diyorsundur.bende henüz karşılaşmadım bize benzeyen bi çifte. efe benim ,sevgilim,kankam,kocam,dostum,annem,babam,herşeyim. durum böyle olunca bu çıkıyor ortaya.:=)
diğer sorularına gelince 3 yıldır tanısıyoruz, 2 yıldır beraber yaşıyoruz, evli değiliz, çocuk yapmaya karar verdiğimiz zaman evlenmeyi düşünüyoruz:=)

sevgiler...

dodi dedi ki...

hehe valla öyle demiyorum aslında pek; bizzat ben de öyle bir ilişki yaşıyorum 5 senedir ve aşk her geçen gün artıyor, her gün böylesi bi ilişkiye sahip olduğum için tekrar tekrar şükrediyorum :)) sadece biz ilişkimizin detaylarını başkalarıyla paylaşmakta tereddüt ederdik (nazar değsin istemeyiz dimi:))..o nedenden acaba bu fiction olabilirmi diye düşünmüş bulundum aslında...
o zaman şimdi hem sizin adınıza hem de bu kadar da olsa ilişkimizi paylaştığım adına nazar değmesin tütütü ...:)

Syhn dedi ki...

bir dahakine sesini kaydet şarkıyı senden duymak istiyorum :))

tom's diner dedi ki...

valla ben beklerken genelde dizi izliyorum anca zaman geciyor . hele kel biri olunca hazırlanmam taş catlasaki "bugune kadar taşın catladığını görmedim" 10 dk.

bu arada shyn katılıyorum bira sesinden dinlemek lazım ...

birde insallah bozmasınız bu guzel ilişkiyi ...eğer yaparsınız. valla yemin ediyorum imza toplar sizi seda sayanda ifşa ederim. ona göree heee (:

sentekbizikimiz dedi ki...

@syhn: efe izin vermiyorr yaa:=((

@tom's diner : seda sayan demiş puaahahaahahaha:=)

LoLLa dedi ki...

aaahhhhhhhuhauahau allaaaam yine anirdim yaaa adam uyanicak icerde ben pc karsisinda yarilmis vaziyette ahahaha allaaaam yaaaa :)))))))
sarki super eheueheu :))))

efe: sevgiliyle dalga gecilmez puhhh!

:)

sevgiler gulucukler ikinize de be ya ayhh gece gece ne guldum yaaa :)))

again kissesss

pofiş dedi ki...

ayyy ne dadlıydıı buuuuuuu türkü:D:D:D ben de çok severdim:):)okurken söledim zatennn dümdüz okuyamam böyle bi şaheseri demi ama:)

sevdiceklerimiz